Jump to content
Sign in to follow this  
YoloinOhio

KB finally gets a workout

Recommended Posts

24 minutes ago, Kelly the Dog said:

He’d be the ideal spokesman for crock pots and slow cookers. 

Or maybe for a  lazy boy ?

Edited by Putin
  • Haha (+1) 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
20 hours ago, PromoTheRobot said:

 

They are in the running for Tua.

Who needs Tua when you have Daniel Jones? Every team wanted him 😂

 

The curse of OBJ has definitely hit the Giants

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, vincec said:

I think that ship has sailed for Benjamin.

Ship sailed?  More like the pier collapsed.

 

EDIT:  Stolen unabashedly from an early 70s paperback of drollery, ‘The Maharishi Says’.  However, his contention was some girls have waited so long for their ship to come in, that the pier has collapsed.

Edited by Ridgewaycynic2013
Truth in advertising.
  • Haha (+1) 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, vincec said:

Professional sports are not a venue where you can flip a switch and turn on quality play because you got the message and are finally going to try hard. It takes long periods of sacrifice and commitment to working on your game and improving. I think that ship has sailed for Benjamin.

Robert Foster did.  It appears Ray Ray McCloud has done so for this training camp.  Obviously we don't know what training and conditioning work KB has done since the Bills cut him last year.

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 minutes ago, TigerJ said:

Obviously we don't know what training and conditioning work KB has done since the Bills cut him last year.

“Rob Ryan?  KB here.  Got any buffet recommendations?”

Share this post


Link to post
Share on other sites

Funny laughing at KB when our team, who say how fat he was up close and personal in Carolina, traded multiple picks for him!!!! But he owned Cam in that preseason game!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just now, Leonhart2017 said:

Here is a photo of him arriving in New York for his tryout.

68E4B418-6D61-4523-B942-C2F804FC61EA.jpeg

I just spit out a kinda pricey red wine 

  • Haha (+1) 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Finally got a workout?  Only because it was Pizza Night at Planet Fitness.

  • Like (+1) 1
  • Haha (+1) 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 7/27/2019 at 10:39 AM, Kelly the Dog said:

Fun while it lasted. Took them less time to forget him than it did for him to get there.

 

Anyone know why they didn’t end up working him out? 

 

I cant really find a reason. 

 

Was he too out out of shape maybe? That would be my best guess... lol

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, BillsFan4 said:

 

Anyone know why they didn’t end up working him out? 

 

I cant really find a reason. 

 

Was he too out out of shape maybe? That would be my best guess... lol

I believe he didn’t show up for the workout...no jk

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 7/28/2019 at 7:06 PM, YoloinOhio said:

I just spit out a kinda pricey red wine 

You’ll never get that back in the box! 

  • Haha (+1) 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 minutes ago, Augie said:

You’ll never get that back in the box! 

 

Well done. I was gonna make a joke about the wine, but this better than anything I would have come up with. Cheers. 

  • Thanks! (+1) 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 7/28/2019 at 6:06 PM, YoloinOhio said:

I just spit out a kinda pricey red wine 

My apologies, hopefully no upholstery was stained in the incident! 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 7/28/2019 at 7:05 PM, Leonhart2017 said:

Here is a photo of him arriving in New York for his tryout.

68E4B418-6D61-4523-B942-C2F804FC61EA.jpeg

 

He looks....taller than I remembered.  But it seems he has borrowed from the Marcel Dareus collection of clothing. 

  • Haha (+1) 7

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 7/27/2019 at 10:58 AM, Wayne Cubed said:

 

Well that’s proved true, currently fighting 4 game PED suspension...

 

 

 

Funny... 4 games for a fertility drug to try and have a kid with your wife... and 0 games for probably (allegedly) breaking your kids arm.

 

This league is bonkers.

  • Thanks! (+1) 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Again, we traded multiple draft picks for a guy who was our number 1 receiver last year.  But let’s laugh at him!  

  • Confused 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
20 minutes ago, C.Biscuit97 said:

Again, we traded multiple draft picks for a guy who was our number 1 receiver last year.  But let’s laugh at him!  

 

 

awkward george costanza GIF

  • Haha (+1) 3

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...