Jump to content

Buffalo game day Menu


Recommended Posts

Starting out with Shrimp Cocktail 

 

then Homemade Southwest Egg Roles with Avocado Ranch Dip

 

then Homemade BBQ Pork Sliders with butter pickles, topped with diced onions and coleslaw.

 

End it with homemade Fried Cookie Dough Egg Roles and Vanilla Ice Cream

 

Edit:  Beer is a given and plenty of it.

Edited by CaliBills
  • Awesome! (+1) 1
Link to post
Share on other sites
  • Replies 55
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Y'all are able to eat on playoff game days? lol 

I’m going to make an authentic Buffalo feast for Bills fight night.  So I’m thinking beef on weck (thank you Exile and Gugny) https://www.allrecipes.com/recipe/240134/chef-johns-kummelweck-rolls

Pizza Logs!!

Posted Images

Firing up the smoker again, last week was a roast for beef on weck. This time pulled pig and wings. Going to fry some wings too and experiment with a new sauce for some variety. Like others have said, more of an activity to keep me busy throughout the day. 

  • Like (+1) 1
Link to post
Share on other sites

Jesus HC, you guys gotta stop w this stuff... you're making me freakin' hungry, as in right damn now!

 

Rationale solution: I'm gonna come to your all your houses, hang, meet wonderful families, and eat great food and drink beer and watermelon whatevers.

 

Almost certain board response: F you dukestreetking.

Link to post
Share on other sites
35 minutes ago, Dukestreetking said:

Jesus HC, you guys gotta stop w this stuff... you're making me freakin' hungry, as in right damn now!

 

Rationale solution: I'm gonna come to your all your houses, hang, meet wonderful families, and eat great food and drink beer and watermelon whatevers.

 

Almost certain board response: F you dukestreetking.

 

 

Are you Santa? I want to know how you do that! I can do better than cookies and milk! I promise!!! 

  • Haha (+1) 1
Link to post
Share on other sites
3 minutes ago, Augie said:

 

 

Are you Santa? I want to know how you do that! I can do better than cookies and milk! I promise!!! 

 

I'll be Little Bo Peep if you want, as long as I get to try some of that shrimp "boil" you mentioned!

 

Yes, I clicked to check out the recipe, cuz that's how Lil' Bo rolls.

  • Haha (+1) 1
Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, Dukestreetking said:

 

I'll be Little Bo Peep if you want, as long as I get to try some of that shrimp "boil" you mentioned!

 

Yes, I clicked to check out the recipe, cuz that's how Lil' Bo rolls.

 

WARNING: Don’t post like that around @Royale with Cheese! He is SURE everybody is hitting on him! And the rumor is he can get a little....kinky? 

  • Like (+1) 1
Link to post
Share on other sites

Home made (basically spreading some habanero on top of the Frank´s sauce) Buffalo Wings, that´s the tradition for my family in SuperSunday, and no doubt to me, this feel like it, this time! I wish we have 2 Super Sundays in a row for the Bills (after the rest next week)...🙃

  • Agree 1
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...